MILLION THANKS kepada yang sudi singgah di SCLover Collection. "SPECIAL THANKS" pada FOLLOWERS "n" FRIENDS yang menyokong SCLover Collection. Luv "N" Regards dr SCLover

Wednesday, January 12, 2011

LADYBIRD "N" BEAR

Minat dengan 2 benda cute ni...
Teringin nak try buat benda2 comel ...
Untuk anak2 yang selalu suka membeli benda2 macam nih...
Saiz Bear : 3.5cm (Tinggi) X 3 cm (Lebar) 
Saiz Ladybird : 2cm (Tinggi) X 1.5cm (Lebar) 

Tapi saya pulak tak kreatif nak buat benda2 cute ...
Lama dulu pernah beli felt...tapi tak terusik sebab tak tahu nak buat apa..
Saya beli felt disebabkan teruja tengok produk felt by felt crafter...
Jadi bila tengok 2 benda cute kat atas tu... heheheh...tetiba saya terlintas...
I'll do something .............
Jom layan ....hasil keras tangan 
Inilah hasilnya...
Walau tak cun ... tapi untuk anak2 saya...
Ok ajelah tuh...

2 comments:

Mila@Rimbun said...

makin laju kehadapan nampak akak sekarang ni yerr.. tak terkejar dek saya ni ha hihi

SCLover said...

mila... huhu..apa lajunya..dok tersekat kat sini adalah...teruja tengok hasil tangan orang lain ...