MILLION THANKS kepada yang sudi singgah di SCLover Collection. "SPECIAL THANKS" pada FOLLOWERS "n" FRIENDS yang menyokong SCLover Collection. Luv "N" Regards dr SCLover

Friday, October 29, 2010

MILLION THANKS TO THE FOLLOWERS

MILLION THANKS TO MY FOLLOWERS ...

Melihat kepada Followers.. saya menjadi terharu..
Terasa diri tidak bersendirian di sini..

Tiada perkataan yang dapat diucap untuk semua followers...
Anda semua adalah semangat untuk saya terus berdiri...berusaha untuk menjadi lebih baik..
Bukan sesiapa dan tiada yang luarbiasa... apa lagi superstar...
Hari pertama menjadi blogger ...hati tertanya2...
Apakah ada yang sudi  menjadi teman , walau hanya di alam maya...

Terima kasih yang tiada terhingga...... tangan kuhulur disambut mesra....
Dari teman yang sama citarasa ada minat yang sama ...
Buat semua yang sudi menjadi pengikut...Special dedicated to my FOLLOWERS

"Million thanks to all of you" dan "Saya Hargai Anda Semua"...
Andalah semangat saya , Adanya anda....  saya tidak bersendirian di sini...


Begitu juga kepada SEMUA PENGUNJUNG dan PELANGGAN  yang sudi singgah di sini...
"Terima Kasih atas Sokongan Anda .... Anda Semua Semangat Saya untuk berusaha menjadi lebih baik"

Ada tips yang ingin saya kongsikan dengan anda tentang Followers...yang mungkin boleh kita fikir2kan..
Stay tune...............

2 comments:

ynn said...

salam kenal...;d

SCLover said...

rieyana..salam kenal dr saya jugak ..thx ,sudi singgah sini..