MILLION THANKS kepada yang sudi singgah di SCLover Collection. "SPECIAL THANKS" pada FOLLOWERS "n" FRIENDS yang menyokong SCLover Collection. Luv "N" Regards dr SCLover

Wednesday, November 24, 2010

COMPLETED FOR TADIKA

Just for sharing....
Custume during  progress...
Completed...
Plain costume yang mewakili pelbagai karektor binatang...
Ayam, Gajah, Singa, Monyet...... 
Segala penambahan @aksessori akan dilakukan sendiri oleh pihak tadika...
Hopefully nanti saya akan dapat gambar2 yang lengkap dengan aksessori setiap karektor...

Bahagian belakang....
saya gunakan zip terus 20" ....
Disebabkan masa yang singkat@terdesak saya gunakan aje Zip YKK
Itu aje yang senang saya dapat kat kedai jahitan...
Kos per meter RM3.80, saya tak tau samada murah atau mahal...
Pada saya agak mahal... walaupun ambil 10 meter tapi harga tetap sama..
Padahal kalau barang  lain akan ada pengurangan...tapi zip ini tiada langsung...
Zip  ini memang mahal dan harga tetap.. itu kata tuan kedai tu...
Dah tu Kepala Zip pula dijual berasingan RM0.80/head....
huhuhu...tiada pilihan .. ku beli jugak.. sebab terdesak...
Padahal kalau beli dari kawan2 crafter online cuma RM1.50 aje/meter

Kaftan @ baju kelawar...
Model Saya......... Panggil aje ... bila2 masa....
Memang  sentiasa bersedia...
Kaftan ni.... saya cuma tebuk leher dan jahit ikut saiz dada anak2 tadika aje...
Ada 4 saiz... S,M,L,XL 
Apa pun semua dah selesai....
Dan ...... apa ???? ... selepas nih????
hahaaha... macam2 ada...
Pandai2 cari kerja........
Bye2................


2 comments:

Mila@Rimbun said...

wahh bestlah dapat buat pakaian mcm nii.. at least tak ler buat baju2 biasaer je kan

tomei said...

best..best...lepas ni nak belajar arr buat costume plak..ajo..ajo..